fredag 16 november 2012

inspiration sovrum

Inom snar framtid ska jag göra om mitt sovrum och velar fram och tillbaka mellan vitt och beige. Har svårt för att bestämma mig. Vill ha in beige och brunt nu när jag har påbörjat med beiget, men samtidigt är det väggar det handlar om så frågan är inte om man ska köra på säkert kort och välja vita väggar och detaljer i färg istället. Älskar beiget och nu för tiden är allt i vitt känns det som, så samtidigt hade det varit roligare att göra något annorlunda. Var även inne på att ha en mörkbrun vägg ett tag, (hade brunt när vi bodde i huset vilket jag älskade) men jag vill nog köra på ljusa färger nu. Beslutsångest till max! Tills dess fortsätter jag med inspirationsbilder för att hitta min stil och det som känns mysigt för mig. Vit panel är också något som verkligen tilltalar mig, så himla snyggt!
Älskar sängar med mycket kuddar och mysiga filtar. Det ger en mysig och lyxig känsla. Sängen hamnar mer i fokus av rummet.
bildkällor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥