lördag 17 november 2012

efter nyår

Just nu är jag inne i en period då jag är dunder-förkyld hela tiden. Det är så fruktansvärt trist och jag är så sugen på att dra igång med gymmet igen men det känns inte alls lockande med en rinnande näsa som tvingar en att stanna upp och pausa mitt uppe i träningen hela tiden. Det känns bäst att vänta tills man mår bättre och känner att man kommer att orka längre pga att man är någorlunda frisk. Efter nyår ska jag köra igång på gymmet igen och jag kan inte annat än att längta nu. Känner mig alldeles för slö just nu och man blir bara mer slö av att inte röra på sig. Det är kämpigt att komma igång - men när man väl är igång så är det underbart att känna att man utvecklas på alla bitar, dvs kroppen förändras och konditionen blir bara bättre. Grymt kul! Så nu får tiden fasiken gå snabbare! ;) Men nu - inspiration för fulla muggar!
- Dröm-rumpan nummer ett! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥