måndag 5 november 2012

det där med hår alltså..

Jag är så trött på mitt tråkiga hår och går dagligen nu för tiden och funderar över vad jag vill göra med det. Jag vågar inte klippa av mitt långa hår för jag vågar inte riktigt chansa på om jag trivs i det eller ej. Jag är ganska bekväm i långt hår ändå.. Det är så svårt att bestämma sig för vad man vill göra. Jag har många gånger tänkt mycket på framtill och lugg osv. in på de banorna. Just lugg är jag också velig med, just nu känns det inte som bästa tiden (vinter, blåsigt, elektriskt osv) men någon form av kortare hår framtill för att få en frisyr och inte bara helt rakt. Men samtidigt har jag varit sugen på att spara allt hår till samma längd. Beslutsångest på hög nivå, eller vad säger ni? haha! Nej jag får sova på saken ett par nätter till ;)




1 kommentar:

  1. tycker att du ska prova att göra något med luggen, kanske ha en "grov" sidbena och ha en tjock sidolugg. För det kommer ta evigheter för dig att spara så att alla längder är lika långa. Det bästa är att klippa håret så alla längder blir lika långa annars slits det uppklippta håret hela tiden och blir istället kortare.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! ♥