onsdag 29 augusti 2012

Träningskläder

Jag sitter och kikar runt efter lite billigare träningskläder, måste ha ett par tajta träningsbyxor (lång modell) men allt är ju så jäkla dyrt och jag känner inte att jag har råd att slänga bort över 300:- på ett bar byxor just nu innan jag vet mer om arbetsförmedlingen. (det gäller att tänka smart!) Men därför har jag suttit och sökt på "billiga träningskläder" och försökt hitta om man kan beställa hem lite billigare någonstans.. Hittade en sida som en tjej tipsade om på sin blogg, men sedan kunde jag inte hitta om det fungerade bra med allt och om det var en seriös sida så jag vet inte om man vågar beställa..? Här hittar ni den hemsidan. Vad tror ni? 
- Dessa byxor nedanför kommer från denna hemsidan och kostar i svenska kronor runt 160:- (£14.95)

Kollade även på intersport... 600 spänn för ett par träningsbyxor, rena rånet ju!? Nej tack.. Stadium hittade jag inte heller på och inte heller tradera.. nu har jag slut på idéer. Någon som har tips på vart man kan köpa lite billigare träningsbyxor? Gärna runt 200:-...

Nu börjar det bli lite kyligare ute och då känner jag inte riktigt för att springa i korta shorts längre, och jag ska absolut inte sluta springa nu. Men, alla tips är välkomna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! ♥